Çarşamba, Ocak 20, 2010

Kırmızı Montlu Kız&Siyah Pardesülü Adam..



76 numaralı otobüs.. Beylikdüzü'nden Bakırköy'e gidiyoruz.. Otobüsün koltuğunda, kulağımda kulaklığım bi yandan müzik dinliyorum, bi yandan düşünüyorum, bi yandan etrafa bakınıyorum.. Bir durakta durdu otobüs, itiş kakış içeri binenler.. En sonda bir çift bindi..
Kırmızı montlu, lacivert çantalı, tırnakları kırmızı ojeli, gözleri sürmeli kız..
Siyah pardesüsü, siyah atkısı, esmer suratında kocaman siyah gözleriyle kızı izleyen adam..
O kalabalık otobüste kendilerinden başka kimse yokmuşçasına gözleriyle birbirlerine neler neler anlattılar kimbilir.. neler söylediler anlattılar birbirlerine bilmiyorum ama onları onlardan habersiz izlerken içimde bi sızıntı hissettim. Onlar için mutlu oldum. Nekadar gerçek bilmiyorum sevgileri ama dışardan izleyen bi göz olarak,
Bi aşk sessiz sedasız ancak bu kadar güzel ve bu kadar masum yaşanabilir,
diyorum.
Kendi ilişkisinde bile zaman zaman inadı tutan ben, feminist damarı kabaran ben bile,
"O gözler böyle ki anlatıyor bişeler, otobüsün kalabalığı varsın yok olsun,
o kızın elini bırakmadan tutmalısın adam; o adamın gözlerine durmadan bakmalısın kadın..
Sevgilisinin yüzünü seven bir el bu kadar nazik bu kadar ürkek bu kadar çekingen olabiliyorsa; sanki sevdiğini incitmemek için,
o adamın omzuna bırak kendini koltuğa oturduğunda be kadın...
Sıradanlaşmış yozlaşmış, cılkı çıkmış bütün ilişkilere inat, bu kadar aşkla bakabilen iki çift gözsünüz madem, gözlerinize mil çekilse bile yine görürsünüz birbirinizi.. Bu kadar ki kıyamadan seviyosanız birbirinizin ellerini gözlerini, ellerinize kelepçeler taksalar, yine dokunmadan seversiniz ve yine kıyamadan verirsiniz sevginizi..
Sana madem ki bu kadar aşkla bakabiliyo bu kadın, her onu sevişinde gözlerini kapatarak bi tek seni yaşayabiliyor, sar sarmala onu, hiç bırakmamacasına..
Böyle sahneleri görmeyeli uzun süre oldu ama bu aksam bir tabu yok oldu... İstanbul'da gerçekten gerçek olduğunu hissettiren, insanın içini titreten, gözlerini yaşartan, kalbini hoplatan aşklar da varmış..." dedim...

Kırmızı montlu kız, siyah pardesülü adam, bütün bu yazılanları yaşattığınız ve yaşadığınız için,

Allah sizi nazarlardan saklasın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...