Cuma, Şubat 26, 2010

ayrılamam senden :)))))))))))))))))

Oofff şimdi seni bırakıp nasıl gidiyim ben??? O şefkatinden o sıcaklığından..
Beni sarıp sarmalamışken nasıl da süslenip püslenicem, değiştiricem üzerimi, saçımı toplayacağım??
Yumulup huzurla mutlulukla gülümsemek varken, rahatlamak, gevşemek varken,
Oflaya puflaya hep kalkmak zorunda kalıyorum yanından.
Yapıştırsan beni kendine, kenetlensek, o an hiç ayrılmasak, sıkıntıdan patlayana kadar o halde kalsak, sıcaklığından soğukluğa teslim etmesen beni, keşke teslim olmak zorunda kalmasam
Aaaaaahhh ah benim güzel sıcak yatağım, benim canım yorganım, yıllardır vazgeçemediğim yastığım.
Yazık değil mi yaaa daha güneş bile kendisini göstermemişken kalkıyorum o sıcaklıktan, yumulmuşum da yorganın içine, bi tek burnumla gözlerim görünüyoken, zırrrrrrrrr diye o alarm çalan o telefonu parçalamak istiyor olmam çok mu anormal. Ona direnmem, inatla ertelemem, 5 dakika daha yaaa lütfen diye ağlanıp sızlanmam çok mu anormal.
Canım yatağım benim, seninle 5 dakika bile ne kadar kutsal o soğuk ve karanlık havada, sabahın 6sında.
Elim ayağıma dolaşsa da servisi kaçırıcam diye, almam gerekenleri unutsam da yanıma, yine de ayrılamam senden
Ayrılamam öyle çaldığında o alarm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...