Pazar, Nisan 11, 2010

ben sana layık değilim sen daha iyilerine layıksın



BEN SANA LAYIK DEĞİLİM SEN DAHA İYİLİERİNE LAYIKSIN.
Şuan çok yakın bi tanıdıgmdan bizzat duyuyorum bu cümleyi bir yaşam hikayesi içinde. Terkedilmiş bir kadın ve onu terkeden kocasının ağzından dökülen laflar.. “ben sana layık değilim sen daha iyilerine layıksın”
Durdum düşündüm de kendi arkadaşlarım arasında da bu cümleyi hem telafuz edenler hem işitenler olduğu geldi aklıma ve dedim ki gerçekten layık olmadıkları için, gerçekten bırakıp gittiklerinin daha iyilerine layık oldukları için mi bu terkedişler bu gidişler.. Yoksa bi kurtuluş bi vicdan muhasebesinin cümleleri mi bunlar?
Gerçekten eğer bu bir kurtuluş cümlesiyse bir insan zaten terketmek gibi birşeyi yaptıktan sonra, bir insana layık olamayacak kadar kötü bir insan konumuna nasıl düşürebilir kendisini?
“Evet sen çok iyisin ve ben sana layık değilim sen daha iyilerine layıksın,Evet çünkü ben bok bir adamım ve sana layık değilim, evet ben pislik kızın tekiyim ve sana layık değilim. Sen çok iyisin, beni haketmiyorum ki, sen dünyanın paşası sen dünyanın prensesisin, ben çöp tenekesi”
Bu mudur yani??
Bu cümleyi hayatının bir yerinde bir şekilde GÜYA bir sebepten dolayı söylemek zorunda kalan arkadaşlara soruyorum gerçekten
Gurursuzluk ve kendilik egosunu bu kadar yerlere düşürmek bu kadar basit bir şey mi, çok merak ediyorum.
Karşınızdaki insanı çok büyüttüğünüzden mi gözünüzde, yoksa kendinizi küçük gördüğünüzden mi nazarınızda bilemiyorum ama, altında yatan gerçekten neden nedir bu cümleyi sarfetmenize neden?
Seni artık istemiyorum diyinice onun daha da kendisini kötü hissedeceğini mi düşünüyorsunuz acaba? Vicdan hesaplaşması mı yani?
Ya da siz böyle söylediğinizde onun gerçekten “daha iyileri de vardır” gibi düşündüğünü mü düşünüyorsunuz? O kalp kırıklığını hiç düşünmeden gerçekten bu mu geçiyor aklınızdan?

Bir insanı hayatınızdan çıkarmak için bu kadar kendinizi yerlere düşürmeye değer mi??
Gerçekten değer mi??
Gerçekten çok mu vicdanlısınız
Ya da
Gerçekten çok mu gurursuzsunuz?
Hattaaa ve hatta
Gerçekten çok mu kişiliksizsiniz???

Merak ettim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...