Cuma, Ekim 15, 2010

11-15 EKİM HAFTASI (FİNAL) =))))))

Nedendir bilmiyorum ama bu haftayı çok önemsedim. Çok güzel başladım, çok hareketli başladım, güzel uyandım vs. nedenlerden midir bilemiyorum ama bi değişiklik yapıp 11-15 ekim haftası attım ortaya. Bununla ilgili 2 tane de yazı yazdım, fark ettim ki çok fazla kişiye ulaşamasam da bi kaç kişiyi mutlu edebildim. En azından şunu dedirttim “çok moralim bozuk ama bu hafta 11-15 haftasıydı dimi pınar, bunun için gayret ediyorum”. Aslında çoğumuz için belki de önemsiz bu haftayı önemli hale getirebildim birkaç kişi için..O yüzden mutluyum..

Bu kadar söyledim söyledim 11-15 Ekim diye, şimdi oturduğum sandalyede düşündüm de, benim haftam nasıl geçti?
Tek kelimelik bir özetle; YOĞUN…
Ama yine de iyi…

Evet.. Şimdi oldu 16 Ekim..
16 Ekim hayatımda özel tarihlerden birtanesi ve zamanında çok özendiğim, en güzeli nasıl olsun diye aklımı düşünmekten zorladığım tarihlerden bir tanesi..
Güzel olsun bu cumartesi hepimiz için..
Doğum günü kutlu olsun..

11-15i güzel-kötü geçiren herkes için, harika bir hafta sonu olsun..

PınarYaşamPınarım…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...