Perşembe, Kasım 18, 2010

4.GÜNDEN... =))

Bayram geldi ve 3.güne değdi. Bayramla ilgili bir sürü şey okudum, kah gözlerim doldu, kah gülümsedim.
Kendim yazmayı tercih etmedim çünkü hayatın bu akşında, özel günlerle ilgili hep güzel şeyler yazmak istiyorum, umut dolu olsun ve her günden ayrı olsunlar, her güne ışık tutsunlar diye.
İçimden gelmedi yazmak yazmadım ben de ama dün akşam itibariyle öyle güzel bir şey oldu ki yazamadan geçemedim.
Tam bayram tadında geçti dün gecemiz, tam bayram sıcaklığında, kahkahalarla dolu, kalabalık her yer, topuklu ayakkabılarımız ayaklarımızda, mutfakta koşturuyoruz.
Hem bayram kutluyoruz hem hayırlı olsun diyoruz,
Eeeee öyle ki LOLİT’imin nişanını kutluyoruz.
Bayram bayram dediğimiz böyle bir şey olmalı, eskilerde kaldı bizlerde tam hatırlamıyorum ya da hatırlamak istemiyorum üzülmemek için ama
Dün akşam harika bir bayramdı.
Sana da söylediğim gibi lolitammm, öyle bir şey olacak ki mutluluklar zinciri örülecek adınıza, öyle bir zincir olacak ki o hiç kırılmayacak parçalanmayacak öyle sağlam öyle çelik ki ikinizi sarıp sarmalayacak.
Ve şimdi bu lafımının üstüne sadece sevinmek sevinmek ve sevinmek kalıyor bana
Mutlulukları adına
İkisinin adına..
Şimdi hazırlıklarımız var bizim düğünümüz için yaz aylarına…
İyi bayramlar… =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...