Cuma, Aralık 03, 2010

iş yerinde kolayca bulunan keyif =))))


Sanki bahardan kalma bi gün yaşıyoruz İstanbul’da ve iş yerinde olmanın keyifsizliğini de hissediyoruz tabiî ki haliyle…
Şimdi şöyle Ortaköy Bebek Arnavutköy taraflarında olmak vardı şöyle gözümüzde güneş gözlüklerimiz, denizin kokusu burnumuzda, tabiî ki harika bir çay da yanında…
Hayal kurmak güzel tabiî ki, aaaah ah çekmek fena olabilir ama olsun yine de hayal kurmak güzeldir =p
Neyse.. Bizim iş yeri ile ilgili klasikleşmiş bi cümlem vardır;
“şuranın bi de manzarası olaydı var ya tadından yenmeyecekti”
Karşımızda yemyeşil çimler var oh mis ne güzel ama işte başka manzara yok
Napalım manzaradan yoksun bi iş yeri burası =)
Bi manzarası olsaydı ya da önünden geleni gideni çok olsaydı, pencereden baktığımızda kalabalık görseydik falan..
=)))))
Hava güzel..
Hava mis…
Güneş harika…
Esinti hafiften hafiften..
Ama işler birikmiş dağ gibi..
Sevgili kırmızı koltuğumuz şuan karşıdan bakıyor “haydi otur da raporları yaz” diye..
O zaman bunun üstüne yapılacak tek bir şey var dedim kendi kendime…
Ve Gittim
Aldım
Geldim
Sonra Oturdum kırmızı sandalyeye
Sandalyeyi döndürüp şöyle bi pencereden dışarı baktım, güneşe, gülümsedim güne ve kendime..
Hiç bozmadan keyfimi, aldım mis kokulu çayımı elime..
İçtim şöyle güzel bi yudum gülümseye gülümseye…
İşte çayın keyfiiiiiiiiiii =)

Biraz evvel E.'ye önerimi de yazıyorum hemen, HERKES ÜSTÜNE ALINSIN,
"bozma sinirini bak hava ne güzel oooohhhh günlük güneşlik, git kendine bi çay al, şöyle güzel güzel iç, bi kendine gel, hadi"


İyi çalışmalar =)))

2 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...