Salı, Şubat 02, 2016

Mola...

hazırlıklar tam gaz devam ederken, hasret de başa vurmuşken, e bir de biraz da olsa yorulmuşken,
 enerji depolayarak başlamak lazımdı haftaya...

bu hafta çok büyük bir işim var ve desteğe en ihtiyacımın olduğu hafta sanırsam. sömestr bitmek üzere, ve en büyük işi de bu hafta halletmemiz gerek, Allahın izniyle...

bu süreçlerde insanlar bazı şeylerden çok yoruluyor. geriliyor, susuyor, konuşmak istese de konuşamıyor, gülümsüyor, içten içe ağlıyor...
herkes bir şeyler hissediyor,  düşünüyor da, olayın merkez noktasında durduğunuzda sanki herkes etrafınızda kutu kutu pense oynuyor gibi... kimin ne düşündüğünü bilmek istiyorsunuz ama duymak istemiyorsunuz...
birileri fikir versin istiyorsunuz ama kimse konuşsun istemiyorsunuz...
bir an önce büyük gün gelsin istiyorsunuz ama bu günlerin de tadını doyasıya çıkarmak istiyorsunuz...
birilerine kırılıyorsunuz, sonra unutuyorsunuz,
laflarıyla iğnelemeye çalışanlara sinir oluyorsunuz, sonra AMAN BANANE KONUŞSUN KONUŞSUN DURSUN, diyip umursamıyorunuz,

ve günler geçiyor...
öyle böyle...

işte bu zamanlarda en çok ihtiyaç duyduğum şey,
kollarını açmış o iki kol
konuşmadan konuşan o bir çift göz,
ve dünyamdaki cennet kokusu.


Bu yüzden;

içimdeki bu deli ruh'u hep sevdim, ha diyince çıkıp gitmeleri, bu deli cesaretimi, gitmeleri ve gittiğim için, sarılıp kokusunu duyduğum için "iyiki de gittim" demeleri :)


daha önce de yazmıştım eğer eşinizin şehir dışında bir ekmek kapısı var ise bu hem faydalı hem zararlı bir süreç...

özlemle aşk pekişiyor, buna inanıyorum,
önemli süreçleri yalnız başına geçirmek zorunda olmak da zor bunu da yaşıyorum...

o yüzden, içimdeki deli ruh'a ihtiyaç var, malum,
kış bitene kadar çok ihtiyacımız olacak sanırım "hadi gidelim" demelere...
ve tabi ki vakit bulabildiğim ölçüde..

ve,
bu deliliği benimle iki kere yapan bu arkadaşa da teşekkürleri bir borç bilirim..
yooo borç morç bilmem, sonuçta o da gayet eğlendi, hıh!

ama şunu bilmek çok güzel,
desem ki ona "hadi bidaha gidelim noluuurr"
düşünmez tamam der o bana ;)
çünkü beni sevioooo :))))))))

 ve bir de;

oraya giderken asıl amacımız 2NİSAN için aklımdaki bir projeyi gerçekleştirmekti ama 2 sefer gidişimizde de gerçekleştiremedik, ve bu hüsranın sonucunda aşağıdaki fotoğraf çıktı ortaya.. :( gülsem mi üzülsem mi bilemedim ama, UMUDUM VAR HALA, YAPABİLİRİM, BİR DELİ "HADİ GİDELİM" E BAKAR NASILSA :P :P :P

kendime verdiğim Mola, yarın itibariyle bitiyor...
Pazartesi aldığım dopingle, işlere girişmeye hazırım...
hadi bakalım Allah rast getirsin... :)

#waitingforApril2

2 yorum:

  1. bloğunu yeni keşfettim takibe aldım canım bana da beklerim
    http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldinn :)))
      gelirim ben de

      sevgiler :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...