Salı, Kasım 01, 2016

SONBAHAR FOTOĞRAFI

"Kasım... Benim Ay'ım...
Sonbahar gizlidir özünde.
Hüzünlü görünse de hep huzur saklıdır içinde. "

 

weçen sene bu zamanlarda sonbahar fotoğrafı çekmiştik, gayet spontan gelişmişti, Sapanca'ya gitmiştik ve arabayla geçerken "burada sonbahar fotoğrafı çekelim" diyip çekmiştik.. :)

bu akşam işten çıkmıştım eve doğru yürüyordum ki kaldırımın kenarındaki yaprakları sararmış ağaçlar dikkatimi çekti. kafamda bir ışık belirdi ve dedim ki

"sonbahar fotoğrafı!"

kendi kendime çektiğim bir SONBAHAR FOTOĞRAFI oldu bu...

Bu Kasım ayında her yerde "KASIMDA AŞK BAŞKADIR" capslerini göremedim ben. iyi ki de göremedim. KASIM temalı farklı farklı çok şey paylaşıldı ama şükür ki o cümleyi bu sene görmedik :)

Kasım ayı benim ay'ım.
Doğduğum ay. Dünyaya geliş zamanım..

Hep bi giz hep bi hüzün varmış gibi yaşanır ama aslında sonbahar kendi içinde çok güzeldir. Yumuşatır insanı.. Yazın aşırı sıcaklığından ayrı düşmüş insanları birbirine yakınlaştırır. Sarılmak daha güzeldir sonbahar gelince.

"oh bee üşüdüm" dedirtir.. özlediklerimize kavuşturur aslında.

Sokaklarda yürümek güzeldir, caddeler farklı renge dönmüş solmuş yapraklarla dolar, kimisi sapsarı olur, kimisi kahverengi, kimisi morarır, kimisi de "renge bak ya" dedirtir.

işten eve dönerken sakinleşmiş sokaklarda ayak seslerinizi rahat rahat dinleyebilirsiniz.. ne çok üşürsünüz ne de sıcaktan bunalırsınız...

Hazırlıktır sonbahar.. Soğuk kış mevsimine hazırlık, ufak ufak alıştırma turlarıdır.. :)

KASIM güzeldir..

Yukarıdaki yazıyı da az evvel paylaştım... Fotoğrafla birlikte.

Unutmadan,

KASIMDA AŞK BAŞKADIR, bir de... ;) ;)

Sevgiler...

Huzurla...

snapchat: pinarustundag

8 yorum:

  1. Kasımın güneşi gülyüzünden hiç eksik olmasın.
    Aşkın çoğalsın çoğalsın çoğalsın
    Sevgiyle güzellik 😘❤️❤️

    YanıtlaSil
  2. Ask varsa her ay, her mevsim güzeldir...Bence :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonuna kadar katılıyorum ;))

      sevgiler :)

      Sil
  3. Harika bir sonbahar fotoğrafı olmuş :)

    Can'la brnim şarkılarımızdan biri November Rain'di. Yağmurlu kasım günlerine çok yakışır. Onun da doğumgünü kasımda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Handancım.. :)

      Ne kadar güzell... Doğum günü kutlu olsuuun :)

      sevgiler :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...